LIFE JOURNAL: Říjen summary

22:27

I. Z cílů, které jsem si na říjen dala jsem splnila téměř všechny. Některé nesplněné budu dohánět ještě tento týden. Na úkor nesplněných cílů jsem měla i některé, které jsem udělala spontánně a tak mi přinesly radost a potěšení.
Plnit cíle, které jsou pro mě osobní a při kterých se naučím něco nového je pro mě zásadní. Kolikrát se mi povede udělat i něco nad rámec co si pak můžu vyškrnout v dlouhodobých seznamech. Pokud jde o moje nejoblíbenější goals tak jsou to ty, které můžu plnit s kamarády. Nejvíce se mi daří pokud mám přiměřeně dost úkolů rozvržené mezi prací a počítám s tím, že nestihnu všechny. To mě paradoxně uklidňuje a pomáhá mi to udělat mnohem víc než kdybych se vyčerpávala vědomím kolik toho ještě musím stihnout. Takže není hlavní stihnout všechno, ale užít si ten průběh a mít z toho dobrý pocit i když seznam nebude kompletně splněný.



1.Bucket List
Přepracovala jsem kompletně celý svůj journal s věcmi, které chci stihnout. Vyškrtala jsem spoustu věcí, které jsem si tam napsala jen proto, že jsem je viděla na internetu a myslela si, že budou cool. Svůj bucket list jsem udělala víc osobní a zameřený na dlouhodobé zlepšování mých dovedností. Splněno.

2.Blog
Blogu jsem se věnovala podle plánu. Týden po Drážďanech jsem byla nemocná a to mě dost zpomalilo. Když mám takovou rýmu nemůžu tvořit. Jsem spokojená se vzhledem i s tím, že jsem konečně našla balanc mezi mojí tvorbou. Stále mě trápí technické problémy, které jsem se zatím rozhodla hodit za hlavu jelikož se mi chybu v html nepodařilo odstranit a žádný jiný vzhled se mi nelíbí tak jako tenhle. Splněno.

3. Výlet do Drážďan
I když hrozilo zrušení i přes malé zdravotní obtíže jsme přece jen odjely a strávily víkend v tomhle nádherném městě. Splněno.

4.Stay Hydrated
Naučit se dodržovat pitný režim mi pomohla tahle aplikace. Splněno.

5.Spanish 20%
Duolingo je skvělé a pomohlo mi rozjet základy španělštiny. Nejspíš jsem si nasadila moc vysoký cíl. Důležité je opakování a je lepší se učit rovnoměrně než nastřílet desítky lekcí za jeden večer a nemít z toho absolutně žádné poznatky. Chybami se učíme. Skončila jsem na 16% a usoudila jsem, že bude lepší zopakovat základy a sáhnout po učebnici než se v tom dokonale ztratím. Napůl splněno.

6. Dýňová polévka
Nebyla tak dobrá jako minulý rok. Měla jsem málo dýně a moc vody. Za to se mi povedl perfektní pumpkin pie a to mi vyrovnalo skóre. Nahrazeno dýňovým koláčem.

7. Zubař a Dentální Hygiena
K zubaří chodím konečně pravidelně. Dentální hygienu jsem ke vší smůle měla v den kdy mě složila viróza a musela jsem jí zrušit. Tento se mi tento cíl posouvá na listopad, takže si budu držet palce aby se mi zase něco nestalo. Napůl splněno.

8. Lov svíček a Brunch
Zásoby svíček na zimu jsme si udělaly hned první víkend v říjnu v Ikee. Kde jinde. Spojeno s brunchem a hezkým dnem kdy jsme si krásně odpočinuly. Splněno.




You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe