ELIŠKA a její rok 2016

12:33



Rok 2016 mi přinesl spoustu nových dobrodružství.
Podívala jsem se na místa, kde jsem předtím nikdy nebyla. Poznala jsem spoustu nových lidí. Vyzkoušela jsem si nové sporty, nová jídla...
Děkuju všem lidem a kamarádům, kteří se semnou podíleli na plnění mých snů. Bez nich bych to nezvládla.
Přeji vám všem do nového roku jen to nejlepší. Poznavejte svět, zažívejte nová dobrodružství, opatrujte svoje nejbližší a buďte sami sebou.

*

Seznam věcí, které jsem stihla za rok 2016:

  • poprvé  jsem střílela ze zbraně
  • podívala jsem se do Londýna
  • poprvé jsem hrála squash a mini golf
  • zažila jsem kouzelný víkend v Drážďanech
  • jezdila jsem často do Havlíčkova Brodu za novým dobrodružstvím
  • Tomáš mě vzal do Jihlavy, Chotěboře, Lipnice a okolí...
  • já vzala Tomáše na Karlštejn a do Kutné Hory
  • jela jsem s Patrikem do Ostravy za jeho maminkou
  • byla jsem poprvé na nádherné svatbě dvou šťastných lidí
  • učila jsem se o kávě a dostala svůj první aeropress
  • poprvé jsem jedla Pop Tarts
  • viděla jsem poprvé 21 Pilots, Bring Me The Horizon, Korn, Marinu & the Diamonds, Hurts, Hollywood Undead...
  • po třetí jsem byla na Billy Talent a White Lies a po druhé jsem viděla energického Toma Odella
  • hodně jsem tancovala, vařila, smála se
  • vzala jsem Tomáše tam, kde jsem vyrůstala
  • začala jsem psát blog, učit se španělštinu
  • poprvé jsem byla na běžkách 
  • poprvé jsem se zamilovala

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe