LISTS: Koho sledovat na facebooku?

2:30

 

Seznam podle Tomáše.


Ráda bych chtěla mít větší přehled o tom, co se děje ve světě a ve společnosti. Co se aktuálně řeší? Chci mít svůj facebook jako informační kanál a něco co mi bude užitečné.
Nemůžu sledovat všechno. Svůj twitter už tolik nepoužívám a tedy, tam kde jsem nejvíc potřebuju příval zpráv. Ale co a koho sledovat aby mě to odrazilo z nevědomí?

Jednoduché. Kromě mých osobně vybraných kanálů jsem chtěla doplnit zeď o pár lidí, které sleduje někdo jiný. Ten někdo je můj milovaný přítel. Tomáš má zřejmě zeď plnou chytrolínů, online novinářů, komentátorů, králů facebooku, nadšených kritiků...
Já jsem samozřejmě většinu času úplně mimo, tak se vždycky divím když se někde objeví zajímavé téma a já to slyším od něj a přemýšlím kde to zas viděl a proč já o tom nic nevím.

Tak místo toho abych hodiny slídila na jeho profilu a snažila se najít to nejzajímavější abych držela krok jsem si ušetřila spoustu času a napsala jsem si o konkrétní jména.


Jindřich Šídlo
Novinář, redaktor a politický komentátor. Na FB je hodně aktivní. Zapojit se můžete do diskuze mezi stovkami komentářů. Od takových lidí se pak můžete odpíchnout a najít si další odběry. Na výběr toho je dost.

Marek Prchal
Marketinkový odborník. A hodně zajímavý pán, který ví co dělá. Na jeho přednášce na VŠE jsem se toho naučila a dozvěděla zas o něco víc. Sledovala jsem ho již předtím než mi ho Tom doporučil, ale i tak ho sem zařadím neboť sem patří.
Mimochodem manžel Dity Pecháčkové. Té skvělé ženy, která měla v hrsti Albert magazín.

Markéta Lukášková
Žurnalistka. Píše pro Chilli Chilli a je to nejspíš hezčí a chytřejší verze mě?

Jaroslav Cerman
Cestovatel. Trol. Marketer.

Ondřej Chutný
Spousta sarkasmu, příspěvků a komentářů. Tak nějak nevíme kdo to je.

Michal Zlatkovský
Editor. Redaktor. Online novinář.

Jan Vrobel
Rapper. Dítě devadesátek. A zajímá se o politiku. Tak snad se zase něco dozvím.

Jakub Janda
Politický komentátor, zástupce ředitele v think-tanku Evropské hodnoty. (?)

Pavel Novotný
Pracoval jako šéfredaktor pro Extra.cz, v Prostřenu se objevil jen v trenkách a je to tak trochu náš osobní milovaný exot.

Jakub Horák
Když jsem se ptala Tomáše kdo to je, řekl mi, že král čéského FB. Tak jo.

A taky neoficiální stránka Jiří Ovčáček. Protože ta oficiální už nemůže přijímat přátele a nedá se sledovat.

A koho zajímavého sledujete vy?

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe