FOOD: Zelená 'pánev'

2:35


'Pánev' je mnou a mnohými milované jídlo, které jsme vyšperkovali během jednoho příjemného období. Přesně v tomhle období jsme taky pánvi začali říkat pánev. Credits to Kuba.  Původní recept, kterým jsem se inspirovala bylo domácí thai food. Postupně jsem si jídlo zjednodušila a zbudgetovala, protože na thai food nebyl vždy tak úplně čas a doma jsem nikdy neměla všechny suroviny.
Nejdůležitější základ  je sladkokyselá omáčka, která zdokonalí snad cokoliv.
Někdy jsem totiž jedla jen rýži s omáčkou, když jsem měla hluboko do kapsy, víte. 

Na pánev prostě naházíte všechno co se vám líbí. Uvaříte rýži. Polijete sladkokyselou a dokonalost je na světě. Je to takové co dům dal. Dnes představuji můj oblíbený základ 'pánve'.

Potřebujete: červenou cibuli, tofu natural, žampiony, brokolici, arašídy nesolené, chilli paprička, česnek, dark sojovou omáčku, rýži, sladkokyselou omáčku

Věřte mi v současné době se snažím mít všechno tohle doma nebo mám alespoň přehled o tom co nemám. 


Cibuli nakrájíme a hodíme na rozpálenou pánev. Necháme zesklovatět a přihodíme na kostičky nakrájené tofu. Necháme dozlata osmažit. Z brokolice používám jen hlavičky. Ty zpařím horkou vodou. Nikdy jí nenecháme rozvařit. Musí být krásně křupavá, takže tu přidáváme až nakonec. Přihodíme nakrájené houby, osolíme, opepříme podle chuti. Česnek a chilli rozsekáme, nebo rozdrtíme a přidáme. Hned jak se vůně česneku začne linout kuchyní přihodíme brokolici. Tu necháme chvilku zprudka osmažit aby byla stále zelená jako tráva. Zakápneme sojovou omáčkou, promícháme a zasypeme dávkou arašídů. S uvařenou rýží můžu buď rovnou smíchat nebo si to hezky naaranžovat na sebe. V misce přidám to nejdůležitější - sladkokyselou omáčku! A 'pánev' je na světě.



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe