FOOD: Vybarvené domácí dobroty I.

7:30

V květnu jsem se aktivně věnovala domácí stravě, krabičkování a kreativnímu zásobování naší malé kuchyně.

Na naprosté minimum jsem omezila stravování mimo domov. Žádné restaurace, take-out a mlsání koláčů, když jdu kolem obchodu. Nakupování nadbytečných zásob jsem minimalizovala tak, abych byla schopná spotřebovat všechno, co koupím. Přemýšlela jsem hodně dopředu. Mým cílem bylo nakupovat a vařit tak, abych několik dní po sobě nemusela utratit za jídlo ani korunu.
Bylo to dobrodružství a hodně jsem se toho za ten měsíc naučila.

Jídelníček jsem skládala z toho, co už mám u sebe vyzkoušené a osvědčené. Zkoušela jsem i nové věci. Inspirovala jsem u fitness blogerů a upravovala si recepty a jídla podle sebe. Velkou výzvou pro mě bylo vařit pro dva ve velkém. A taky uklízet nádobí.

Odměny, které jsem si díky své práci vysloužila jsou senzační.  O tom, co mi vaření a připravování jídla doma přináší, napíšu příště. Zatím můžete další mňamky sledovat na mém instagramu.

 














You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe