JOURNAL: Jak přečkávám zimu

12:10





V zimě obvykle trpím. A nejvíce trpím v únoru. Propadám depresím, většina věcí mě nebaví, bývám často nemocná. Moje pleť je suchá, vlasy jsou bez života a rychle vypadávají, moje tělo je nafouklé a není mi pohodlné žádné oblečení.  Ale letos ne. Tenhle rok, tenhle únor svítí sluníčko. Nesvítí pořád, ale cítím, že je ho víc než jindy.Nikdy jsem neviděla tolik sluníčka a inspirace v nejtemnějším měsíci v roce. Nikdy mi v únoru a v zimě nebylo tak dobře. Moje vlasy nikdy nebyly tak hezké. Vím to, protože si pamatuji každý únor a každou zimu, kdy jsem byla jen nešťastná skořápka. Zničená a zoufale čekající jaro a sluneční paprsky.Tenhle únor je jiný a je moc hezký. Takže jsem o tom, jak moc šťastná jsem musela napsat dřív, než to zase přejde. Ale doufám, že ne.  Je to moje velký přání, aby to vydrželo.


A co vám pomáhá přečkat zimní období? 




You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe