TRAVEL: (NE)Příjemné pocity na dovolené

19:00




Ahoj,

kdo má svoje očekávání před dovolenou? Možná se mi to jen zdá, ale v poslední době jsem zaslechla a následně jsem si opět uvědomila: s očekáváním jen skvělých sluníčkových zážitků na dovolenou nejezdi!
A to se může týkat i dovči na kterou bych jela dvě hoďky autem do Krkonoš. Nebo i kdybych jí trávila doma na zadku.

Hrozně jsem sama sebe překvapila, jak jsem zkažená.  Minulý rok, kdy jsem jela na dovču naprosto bez žádných představ a očekávání - tak tam se nepokazilo skoro vůbec nic.

A tenhle rok? No tak ne, že by to bylo nějak špatný. Bylo to nádherný! Za jeden týden jsme v podstatě projeli celý ostrov a připadlo nám, že jsme tam celé měsíce. 
Já si ale tentokrát udělala nějaká naivní očekávání, proběhly nějaké představy ohledně denního režimu a jídla a ejhle. Nečekaně vůbec nic z těchto mých očekávání se nesplnilo.
V každém případě se splnilo spoustu jiných krásných věcí za které jsem nesmírně vděčná. Zažila jsem nádherný pocit odpočinku, zapomenutí na starosti a vděčnost. A hlavně...cestovala jsem, zažívala jsem nádherné věci, jela jsem s lidmi, které mám ráda a na kterých mi záleží.  Akorát jsem byla trochu zpovykaná. 



Na druhou stranu jsem si zažila i několik nových pocitů, a to třeba nepohodlí,  nepříjemnou alergii na slunce už po prvních dvou dnech a nastydnutí z klimošky v autě.
No, co je rok dlouhý, naposledy jsem byla nemocná skoro před rokem, na konci léta, když se nečekaně ochladilo a já měla to svoje krátké tričko.
Celou zimu nic, ani rýmička. A tůdle na Mallorce v červnu dostanu takovou rýmu, že mi drží skoro už 14 dní poté co jsem se vrátila. To mi musí vesmír vracet nějakou mojí lumpárnu.

Mezi vším je dokonalá rovnováha. Všechno do sebe zapadá a rýmička, nerýmička, krásnou Mallorcu jsem si užila i se spoustou posmrkaných kapesníků (ve skutečnosti jsem smrkala do toaleťáku, kterého jsme měli na bytě nadbytek). Na co kapesníky, když máte tolik toaleťáku?

No to víte, že jsme si lezli chvílema na nervy. Ale to k tomu taky patří. Vedro, hlad a rýma asi udělá své.


A co teda na takové dovolené zažívám za pocity? Ty hlavní jsem si sepsala, abych pak měla v budoucnu s čím porovnávat. Musím podotknout, že hezkých pocitů přebývá o hooodně víc než těch nepříjemných, na které ráda zapomenu a jsou jen připomínkou toho, že všechno nemůže být růžové. Jsem jen zvědavá, co se bude opakovat a co třeba naopak zmizí nebo přibude.

Podělte se taky o svoje oblíbené či neoblíbené pocity na dovolené. Kam vůbec cestujete? :)


Hezké pocity z dovolené:

  • Vděčnost
  • Pocit nasycenosti
  • Silný a intenzivní spánek
  • Láska k mému příteli (který tu semnou momentálně není, ale chybí mi jak blázen)
  • Klid a vyrovnanost
  • Čistá mysl
  • Klidné vnímání okolí
  • Volnost
  • Vůně moře
  • Láska k přírodě



Nepříjemné pocity z dovolené:

  • Hlad
  • Nevolnost z auta, ze slunce a hladu
  • Mokré plavky
  • Suché ruce a nohy
  • Plný močák, zrovna když není záchod na dohled
  • Únava - ze slunce
  • Alergie na slunce - vyrážka, svědění, boláky


Děkuji přátelé a Mallorco. 



-Eliška

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe