LIFE JOURNAL: Září pro nás

15:33

I. Přelom jednoho dne cítím téměř hmatatelně pokaždé. Přeju si aby bylo dlouho babí léto. Možná vydrží až do říjnových dnů.

Nejspíš nás víkend ještě obdaří tropickým počasím takže nám to deštivé a chladné léto aspoň vynahradí těch pár dnů co jsme ztratili v červenci a na přelomu sprna.
Cestování a dobrodružství není konec. Tenhle pátek vyrážíme do Krkonoš na klidný odpočinkový a výletní víkend. Zahajujeme poslední etapu cestování před dlouhým obdobím práce.

Chtěla bych vyzdvihnout věci, které mám ráda v období babího nebo indiánského léta. Je to senzační inspirující doba, která si žádá vyzkoušet nové a zopakovat staré věci.


I. Domácí Kosmetika
Z bambuckého másla se dá vyrobit spoustu věcí. Balzám na rty, deodorant...
Z rýžové mouky a kakaa zase pudr.
 
II. Pumpkin Spiced Latte
Nikdy jsem ho neměla, ale letos jsem se rozhodla, že ochutnám. Nechám si to na chladnější dny a možná až na oficiální podzim.
 
III. Candles
Je třeba si udělat zásobu na zimu a na magické večery u seriálů a knížek. Samozřejmě ve svíčkách u mě vede Ikea. V podstatě je jinde nekupuji.
 
IV.Shoot a Gun
Střílet z pistole mám na bucket listu už delší dobu. Tenhle rok se mi poštěstí si tenhle bod splnit i když pravděpodobně odletím pár metrů dozadu.
 
V.Spiced Tea
Doporučuji Chai Latte z Marks&Spencer, s mlíkem, cukrem nebo medem. Je božský.
 
VI.Indian Summer
Procházet se a nechat si slunce zahřát každý koutek vašeho těla a načerpat dost energie na dlouhou zimu.
 
 
-Eliška
 
 
P.S. Pokud sem zabloudíte, chtěla bych slyšet co máte rádi na přelomu léta a podzimu vy.

 

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe