TRAVEL: Drážďany a my

5:08



My jsme si Drážďany užily způsobem, který je přesně správný pro nás. Díky tomuhle výletu jsem se naučila plánovat sama což pro mě bylo zase další nové dobrodružství se kterým jsem se poprala. Týden jsem pracovala na průvodci, studováním historie a hledáním zajímavých míst. Použít to v praxi byla super zkušenost.
Věděly jste, že v Drážďanech se nachází největší porcelánový obraz na světě?
Poznaly jsme staré město, které se od roku 1945 prakticky podruhé naodilo. Očaroval nás Neudstadt svým energickým nočním životem. Pokud můžete zůstat více než jeden den určitě zůstaňte. Město je malé. Projdete ho za den pěšky a má toho hodně co nabídnout. My se určitě ještě vrátíme a už se na to těším. Možná vyzkoušíme město na jaře až bude všechno kvést. Zkusíme nové kavárny a vyhlášené burgrárny. Budeme pít s místními a třeba příště půjdeme i nakupovat.



V tomhle roztomilém pokojíčku jsme bydlely na hlavní tepně Neudstadtu. 
  

Měly jsme moc alkoholu.
 Na Brühlské terase jsme popíjely a seděly dlouho do noci než. Atmosféra nás dostala pod palec.


Tomáš měl pořád hlad a mě se zase chtělo pořád na malou. Místní falafel je enormních rozměrů.


Kochbox byla skvělá volba na romantickou večeři. Zamilovaly jsme se...



You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe