SNAPSHOTS: September

9:12

I. Září byl ve znamení květin. Posledních květin.
Pro mě to byl  rozjezd něčeho nového. Pracovala jsem na svých návycích a na změně životního stylu. Ze střípků přání, které jsem měla v hlavě celý rok a schovávala jsem si je na jindy až budu mít čas jsem sestavila seznam věcí, které chci mít hotové. Z mého krátkého seznamu, který byl zaměřený na zredukování mého vlastnictví a zaměření se na body, které mě posunou dál jsem zvládla všechny. Každý den jsem pracovala se svým zápisníkem a myslím díky tomu jsem se dopracovala výsledku. Je to odlehčující pocit zvládnout vaše předsevzetí. Je to pocit, který mě teď pohání každý den. Pokračování v říjnu.
 
 








You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe