GUIDE: Jak (ne)chodit k doktorovi

2:50




I.
O svůj prostor se musím prát. Musím se prát na ulici, ve vlaku, v autobuse, v čekárně u doktora...

Řekněme, že všichni by chtěli být první. Všichni by si chtěli sednout a všichni by chtěli být na koncertě v první řadě, všichni by chtěli být první na řadě...

Každý normální uvědomělý člověk ví, že to nejde.

Nedávno jsem byla u doktora. Byla jsem tam mezi prvními. Později dorazila paní a chtěla mě předběhnout. Smrděla jako nočník, funěla a pořád se vykláněla aby viděla na dveře.
Pokud jsem u doktora, tak mi většinou není dobře. A když pak přijde takový člověk není mi ani líp. Většinou se mi udělá hůř, začnu kašlat, tečou mi nudle a buší srdce, protože si nejsem jistá jestli mám v takovém stavu sílu na to, abych dotyčného kopla do zadku. A ten smrad vás nutí to vzdát, jít domů a zkusit to jindy.

Takže jak se obrnit a přežít nekonečné čekánív čekárně?

Pití.
Základ je termoska teplého čaje a balení obyčejné vody. Kdo trpí suchým dávivým kašlem, tak ví, o čem mluvím. Je lepší mít vždy svoje a nespoléhat se, že v čekárně bude barel s vodou. Někde bývá, ale pokud to nevím jistě, beru pití sebou.

Kapesníky.
Neberte si jedno balení. Myslím tím vezměte si opravdu klidně celé balení. To je nějakých 100ks kapesníků.

Teplé ponožky, dva svetry.
Nevím proč, ale v čekárnách bývá krutá zima. Při mé poslední návštěvě mi málem umrzly nohy. A to není na rýmu atd. vůbec dobré. A i když vám bude vedro a budete se potit jako prasata tak je to dobře. Může vám být jedno jak vypadáte. Jste nemocní. Já se většinou ani nejsem schopná učesat.

Sedněte si daleko od lidí.
Pokud je u doktora hodně lidí tak víte, že třeba další hodinu na řadu nepůjdete. Jděte čekat někam kde nekašle dalších 10 lidí. Každou půl hodinu nakoukněte, jak se fronta hýbe. Většinou jdou během třiceti minut na řadu tři lidi. Při želvím tempu dva. Znáte to? Vy jste v ordinaci pět minut, ale ostatní jsou tam dvacet?

Doražte dřív nebo pozdě.
Všichni chodí brzo ráno. Ale ne hned ráno. Většinou je u doktora nejvíc narváno mezi 8 a 9:30. Nemocní lidé se totiž vyspí. Večer je vám nejvíc blbě. Kašlete, smrkáte, máte horečku a ráno je vám zase špatně protože jste půl noci nespali. Nemocní nevstávají v 6 ráno. Vy vstanete a přijdete  o hodinu dřív než se otvírá ordinace. Je lepší čekat hodinu než tři. Navíc čekárna bude jen vaše a nikdo tam nebude chrchlat. Druhá možnost je jít později. Třeba dvě hodiny před koncem ordinační doby. Nikdy se mi nestalo, že by tam bylo v tuhle dobu bylo plno. Dle zkušeností je nejvíc narváno v pondělí, po víkendu. Takže je lepší jít k doktorovi hned a nenechat to přes víkend rozležet.

Jsem nemocná často a hodně. Lidé často říkají, že nemají doktory rádi. Já nemám ráda čekárny, nemám ráda lidi, kteří přijdou jako poslední a snaží se za každou cenu všechny předběhnout. Stalo se mi to tolikrát a tentokrát to byl naprostý vrchol.

Drzí lidé jsou všude, nejen tady. Musíte si prostě vždycky urvat vlastní kus místa.

Tak třeba to nějakému věčnému nemocňákovi pomůže jak si to čekání u doktora udělat kratší. Budu ráda za veškeré tipy a triky a za sdílení vašich zkušeností.

:)

 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Já jsem nebyla hodně dlouho nemocná. Každopádně čekárnu plnou lidí také nemám ráda. Já jsem zrovna typ, který si umí stát za svým. Ale záleží hlavně na tom, jakou mám náladu. Někdy se ozvu a někdy ne. :)
    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj a děkuji za odpověď:)Doufám, že se zdraví bude držet:)

      Vymazat

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe