LIFE JOURNAL: Nemoci a dovolená

13:28




I.

Kdyby všechno pořád perfektně vycházelo byla by to nuda, že.
Upřímně v tomhle období nic moc nevychází. Jsem stále dokola nemocná, zmohla mě zima a já ztratila většinu energie.
Už pátý den bojuji s ošklivou virózou. Zítra letíme Benátek.
I přesto, že nejsem stoprocentně fit, jedu. Měla jsem pár dní na to, abych se stihla vyležet do takové míry abych mohla odjet.
Něco si plánovat dopředu pro mě začíná byt riskantní. Obzvláště v zimě.

Za tu dobu co cestuji, mi do toho žádná nemoc nevlezla. Vždycky jsem marodila buď dlouho předtím nebo až potom.
Tentokrát je to pro mě dost těžké. Odjíždím s rýmou a kašlem, který odeznívá, ale velmi pomalu. V kufru mám zabalenou skoro celou lékárnu, takže vypadam jako překupník.

Těch pár dnů, co jsem se snažila extrémně rychle dát do kupy, mi pomohly litry zázvorového čaje s medem a citrónem. Spotřebovala jsem celou velkou sklenici medu.
Musocolvan. Nejlepší sirup ka kašel. Hodně vitamínu C, který mám v tabletách a jako poslední hodně spánku a žádný pohyb.


 
V Benátkách je momentálně o deset stupňů více než tady. Zima mi nedělá dobře a tak se těším až nebudu dýchat ledový vzduch, který mi nedělá dobře na průdušky. Budou to pro mě čtyři odpočinkové dny v krásných Benátkách.

Nejela bych kdybych věděla, že to nezvládnu. A co vy? Co by vás muselo skolit aby jste neodjeli na dovolenou? A stalo se vám to někdy?  Budu ráda za každou zkušenost a radu.

-Eliška

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe