TRAVEL: Sedm benátských kešek

8:09

I. Keška číslo jedna GC56KT7


Štestí přeje připraveným! A tak jsme se ani tektokrát na lov kešek vůbec nenachystali. Ani nás to nenapadlo. Bylo to tím, že jsem celý týden před odjezdem marodila a neměla jsem pomyšlení na plánování nějakého dobrodružství.
Vzpomněla jsem si na svojí opomíjenou zálibu, když jsme se procházeli po kanálech. A byla to naprostá náhoda, že ve chvíli když jsem zapla aplikaci, tak jedna byla kousek před námi.
Po krátkém nahlédnutí do mapy jsme zjistili, že v Benátkách moc tradičních keší není. Pár jich bylo na okolních ostrovech, kam se nebyl čas dostat. Ty co tam jsou, jsme se rozhodli ulovit všechny, pokud nám to čas a naše věčně unavené nohy dovolí. .


číslo dvě GC31AHW
 
Druhá keška nás pěkně zamotala. Byla schovaná ve spletitém systému uliček ve kterém jsme pěkně bloudili. Napoprvé jsme marně hledali ve špatném vnitrobloku než jsme se dostali na správné místo, kde nás pozlobila navigace. Byla to moc kráská keška. Naše odhodlání ji najít zabralo spoustu času a zábavy. Uvnitř byla sbírka věcí od ostatních, včetně jednoho mhd lístku z Prahy, což nás moc pobavilo. Byli jsme z toho tak nadšení, že jsme tam také něco nechali na památku. Lístek na vlak s naším podpisem.

číslo tři GC31CKZ

 
Pro třetí kešku jsme museli projít tou nejužší uličkou na kterou jsme tu narazili. A byla tam pěkná tma. Sotva viditelnou uličkou jsme se protáhli bokem a já nahmatala ukrytou kešku, kterou jsme si podepsali.
A to byl náš první den. Jeden den, tři kešky. Na druhý den jsme se rozhodli projít si mapu a připravit trasu po které půjdeme abychom vyzvedli zbývající.
 







Druhý den se zatáhlo, sluníčko v nedohlednu a od moře foukal studený vítr. Byla jsem hodně unavená a první tři kešky v blízkosti Arsenalu byli všechny k nenalezení. Později jsem si všimla, že je už dlouho nemohl nikdo najít. Tak jme usoudili, že tam už dávno nebudou. To mě trochu mrzelo. Příště se musím podívat i do logbooku abych předešla zklamání. I tak jsme prochodili celý Arsenal a jeho okolí, dali si espresso a pokračovali dál.

GC42CTN
 
A tak první keška toho dne byla odlovena skoro až po poledni. Byla schovaná ve velmi nízkém průchodu domu rybáře Oria. Legenda, která se váže k místu je velmi krásná a smutná.
Tak den ubíhal a Tomáš začínal být nervozní, protože zatím jsem každou skrýš našla já.

GC2KYMK
 
A pak měl štěstí. Mě odradilo špinavé okénko pokryté holubími výkaly a kdoví čím. Tak konečně našel taky kešku. A já začínám přemýšlet, že bychom si měli pořídit vlastní cestovní razítko.

GC2KQ39
 
Jsme unavení, máme puchýře a sotva jdeme. Slunce nesvítí, den se krátí. Máme šestou kešku. Počasí není zrovna přívětivé a já jsem po nemoci hodně unavená. V druhé půlce dne ztrácíme energii oba a spíše se ploužíme. Kolem nás vládne siesta a všude je zavřeno. Pro kešky u nádraží to už nestihneme.
 


Rozhodli jsme se jít odpočinout si na hotel abychom večer ještě mohli jít na procházku a večeři. Zítra dopoledne odjíždíme a moc toho nestihneme. Sedm kešek nakonec není úplně tak málo:) Máme teď hezkou mapu plnou usmívajících se tváří. Tak ostatní snad příště.



A abych nezapomněla, tu poslední našel Tomáš.

GC6Y1R

A co vy ostatní? Lovíte taky? Jaká byla vaše nejzajímavější keška?:) Napiště a třeba někdy můžeme jet za dalším dobrodružstvím:)

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe