ROADTRIP: Sicílie VIII. - Rozloučení

12:07


Poslední den plný slunce
Protože nám letadlo letí, až v sedm večer stihneme dnes ještě pár posledních věcí. Brzy ráno jsme odjeli z kempu a jeli vstříc naší poslední destinaci před letištěm  - do Selinunte. Tady leží další obrovský komplex chrámů a rozvalin. Bylo to po cestě do Trapani, takže žádná velká zajížďka.

Nikam jsme nespěchali. Svojí kůži jsem naposledy vystavila slunci, dívala se na moře, oblohu, užívala si stín a přemítala si v hlavě svoje myšlenky.
Ujeli jsme přes 1000km. Začali jsem v Trapani, objeli kolem dokola celý ostrov.
Na několik míst, které byli na mém seznamu k vidění jsme se ani nedostali, ale to kvůli času letícímu rychlostí světla ani nešlo. Celý týden se nám neskutečně vyvedl.

Užíváme si stínu

Poslední den jsem si konečně dala obrovskou porci salátu s mořskými plody a byla připravená jet domů.
Dotankovali jsme nádrž a dali sbohem našemu autu. Na letišti jsem hned sáhla po knížce, která byla celou dobu v autě a nedokázala jí odložit.
 
Pár slov na závěr
Mám velkou radost z dopsání našeho dobrodružství, i když mi to trvalo mnohem déle, než jsem zamýšlela. Nejsem žádný spisovatel a píšu především pro sebe. Ale doufám, že se to třeba někomu líbilo a možná to někdo vezme jako inspiraci k podniknutí podobného výletu. Já se nemůžu dočkat dalšího dobrodružství. Když se to tak vezme, nejsem ani žádný velký cestovatel. Jezdím, tak 2x-3x do roka na pár dní mimo ČR, ale tohle bylo poprvé, kdy jsem se zamyslela nad filosofií cestování, nad naší planetou a nad místy o které postupně přicházíme. Js

Nebe jako moře

 

A konečně jsme si udělali společnou fotku

You Might Also Like

0 komentářů

Popular Posts

O Elišce

Neumí psát o věcech o kterých chce psát.

Svět podle mě

O Elišce II.

Jsou dny, kdy nemůže.

Subscribe